VDC kelionė į Šiluvą ir Klaipėdą

Baigiantis vasaros atostogoms, šių metų rugpjūčio 24 d. Kalvarijos vaikų dienos centro lankytojai keliavo, susipažino ir pamatė Lietuvos miestuose sukurtą grožį. Ekskursija prasidėjo nuo apsilankymo Šiluvoje.  Aplankėme Švč. Mergelės Marijos Gimimo baziliką, grožėjomės Švč. Mergelės Marijos Apreiškimo koplyčia. Visiems labai patiko įspūdingai sutvarkyta miestelio aplinka. Aplankę šias šventas vietas važiavome į Kryžių kalną. Vaikai stebėjosi, kiek daug kryžių gali būti vienoje vietoje. Po išvykos į Kryžių kalną važiavome į Klaipėdą, kur plaukėme laivu – keltu, lankėmės Delfinariume. Daug įspūdžių mums paliko delfinų pasirodymas.

Mūsų paskutinė stotelė buvo Baltijos jūra. Atvykus prie jos buvo gera stebėti vaikų reakcijas, kurie pirmą kartą išvydo jūrą. Kaip kad patys vaikai sakė: ,,Pirmiausiai einant link jūros pajautėme, kaip pėdas glosto jūros smėlis, paskui pajautėme vėją, išgirdome jūros ošimą, o tik tada pamatėme jūrą, bangas, tai kažkas, ko nepamiršime visą savo gyvenimą.“ Štai tokiais įspūdžiais dalinosi mūsų vaikų dienos centro ,,Žiniukas“ vaikai. Džiaugiamės, kad oro sąlygos mums buvo palankios ir galėjome išsimaudyti jūroje, rinkti kriaukles.